Dilema momentului: Bebeluși VS Pisici

Locul? Bucătăria mea. Ora? 08.23 A.M.

Era frig, pijamalele mele aproape tremurau și ele. Pe fundal rula playlistul meu de dimineață, acompaniat de glasul suav al motanului  Dănilă (care, apropo, pare să fie un expert în tehnici de persuasiune). Pregăteam cu grijă agenda zilei respective în timp ce mâncam, știu, întotdeauna fac mai multe lucruri deodată, multitaskingul face parte din viața mea.

Brusc, muzica îmi e oprită de enervantul ton de apel. Mintea mea deja a început să proceseze că a mai apărut o urgență la vreun client, dar nu, nici pe departe. Mă sună Alex.

Da, Alex! Cum de ești așa matinal?

-Am să-ți dau o veste bombă și nu puteam să aștept până termin programul la muncă.

Hai că m-ai făcut curios.

-De o săptămână dorm și eu mai liniștit.

Ai schimbat pastilele?

-Nu, nici vorbă de așa ceva. Am găsit o soluție pentru bebe, n-ai idee cât mă bucur.

Stai… De unde ai avut bani de bonă?

-Ah, nu. Am găsit o metodă prin care să-l feresc pe copil de pericole. Mi-am pus o poartă de siguranță și câteva piese pentru protecția de mobilier și prize.

Ah, nu mă așteptam la asta, au fost greu de montat?

-Nici vorbă, s-a ocupat soția de tot. Eu doar am văzut rezultatul final.

Ce viață… mi-aș dori și eu să-mi fac mai puține griji cu Dănilă, nu iartă nicio draperie.

-Ehhh, lasă, că nu se compară haosul făcut de un copil cu cel al lui unui motan.

Zici tu?

-Absolut!

Ai curaj să facem un pariu?

-Bine, sunt convins că voi câștiga!

Așa a ajuns dilema noastră la Empria. Îți recunosc, prima oară când am auzit numele nu știam prea bine ce înseamnă, inițial m-a dus cu gândul la ceva istoric, poate un cuvânt misterios, însă nu. Povestea lor merită să fie spusă mai departe, numele a fost gândit să sublinieze unicitatea și în același timp să fie simplu și ușor de reținut. (Primele variante au fost: Rent4Baby și Buy4baby) Totodată numele are și o puternică amprentă personală, a fost inspirat de la numele pe care îi aveau copiii Ioanei Ciumara: (cofondator Empria) Petru și Maria. Doar din această poveste reies și valorile brandului, însă cel mai bine cred că-i poate prezenta imaginea de mai jos.

Sursa: Empria, editare: Canva Pro

Oare există bucurie mai mare decât să-ți vezi oamenii dragi cu zâmbetul până la urechi? Îmi vine greu să cred!

Inițial ofereau soluții pentru părinți, astfel încât părinții să-și poată crește copiii în cele mai bune condiții. Însă cum nevoile clienților au tot crescut, gama de oferte nu a rămas în urmă. Produsele vedetă au rămas în continuare cele de protecție: poartă de siguranță și siguranță sertare. Aproximativ 75% din ce vei găsi pe site sunt produse de siguranță. Chiar despre acest aspect citeam în cartea lui Seth Godin ”Asta înseamnă marketing”. Acolo am înțeles ce putere pot avea poveștile. Cum acestea au puterea de a schimba percepțiile, și în același timp de a crea legături emoționale. Iar Empria reușește fără îndoială acest fapt, punctul lor forte fiind chiar o promisiune plină de afecțiune: din grijă pentru cei dragi” .


O altă calitate ce merită să fie scoasă în evidență este comunicarea. De fiecare dată când ceri ajutor, ai nevoie de informații suplimentare, ești întâmpinat cu brațele deschise. Spun asta, pentru că sunt genul de om care evită discuțiile la telefon și îmi e destul de dificil să pun întrebare: ” Oare e greu de instalat? ” 

Din fericire, la Empria nu am această problemă. Fie că scriu un mesaj, sau îi sun, mereu am parte de un tratament călduros.  

Îmi aduc aminte când eram mic câte nenorociri am făcut, luam orice vedeam colorat prin casă, făceam pe alpinistul prin pat, geamurile erau sparte la ordinea zilei. Și mă gândesc acum cât de ușor puteau fi evitate toate aceste lucruri doar printr-o simplă montare a unei porți de siguranță?

Permite-mi să-ți spun:

• Statisticile au demonstrat că accidentele casnice sunt una dintre principalele cauze de rănire a copiilor. Prin folosirea produselor de protecție, multe dintre aceste accidente pot fi evitate.


Prevenire peste tratare. Un sfat ce-l auzim tot mai dus, dacă putem evita riscul de accidentare, de ce să nu o facem? Cu siguranță ai simțit acest sfat pe pielea ta.


Confortul părinților. Bineînțeles, copii pot crește și fără aceste produse de protecție. Însă liniștea sufletească a unui părinte nu poate fi măsurată în cuvinte. Gândul că există un moment în care pot trage aer în piept știind că puiuțul lor e în siguranță e dar ceresc.

Obiectele rămân în siguranță. Cu siguranțele pentru sertare, ai scăpat de această grijă.

Estetică. De exemplu, produsele pentru protecție la colțurile de mobilă au un design elegant și pot completa culoarea unei camere.

Sursa: Empria, infografic realizat în Canva Pro

Bine, bine și ce facem cu pariul de la începutul articolului?

Îmi respect promisiunea și nu voi dezvălui care e miza acestuia, totuși am avut curiozitatea să fac un mic sondaj pe pagina mea de instagram și să pun următoarea întrebare: bebelușii sau pisicile? Cine face mai mult haos în casă?

Sursa: Canva Pro, editare în instagram story

După cum poți observa din rezultatele sondajului, opinia publică nu a fost de acord cu mine. Asta e, poate sunt mai inspirat la următorul pariu.

Dacă ar fi să reții o singură propoziție din acest articol mi-aș dori să fie următoarea:


La fel ca alchimiștii din evul mediu, fiecare părinte are propria rețetă magică prin care reușește să transforme copilăria într-o capodoperă minunată numită educație. În cele din urmă, cu toții ne dorim binele persoanelor dragi.

Până la următorul articol, ai grijă de tine, la fel de mult cum ai de copilul/animăluțul tău!

Articol scris cu drag pentru SuperBlog

Fotografiile din copertă fac parte din arhiva personală, editare în Canva Pro

Un gând despre „Dilema momentului: Bebeluși VS Pisici

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.